2023 nyár

Nagyon régen írtam, és közben történtek dolgok. Lássuk.

Nagyon érdekes év ez 2023. Árpi munkát keresett (és talált), én elkezdtem egy magán bölcsiben dolgozni, elmúlt az edzés miatti hátfájásom, a gyülekezeti élet feje tetejére állt, sok fizikai tünetem lett ennek a feldolgozása során, 5 csirkéket nevelünk, Édesanyámnak újabb agyvérzése volt. Viola tanult a felvételi vizsgájára, utána meglátogattuk a helyi főiskolát, hogy jelentkezzen őszre. Levágtam és megkopasztottam 3 kakast.

Május közepén vége lett a tanuló csoportnak. A lányok már nagyon nem jártak szívesen, főleg Viola. Ha valami érzelmi zűrzavarba kerül, akkor nem szívesen akar azzal többet szembesülni, szóval úgy érezte, hogy nem igazán jön ki a csoporttársaival. Nem volt egyszerű érzelmileg támogatni és bölcs tanácsokkal ellátni. Ahogy vége lett a iskolai programoknak eljöttek a barátaink New Jersey-ből látogatóba. Egy kisbusszal és egy lakókocsival jöttek. Először Kentucky-ban találkoztunk. Egy napot együtt sátoroztunk és együtt megnéztük a Noé bárkájának az életnagyságú reprodukcióját. Hihetetlen letaglózó érzés belegondolni ennek a realitásába.

Sok érdekes dolgot láttunk itt. Állatketreceket elképzelt ősállatokkal, érdekes ötletek, hogy hogyan etették, vagy tisztították ezeket az állatokat. Kint volt egy kis állatkert. Nagyon érdekes élmény volt. Aztán jött Kamilla 15. születésnapja. Idén nem volt buli a barátokkal csak családi ünneplés egy óriási keksztortával. Kamilla ekkor már kb 8 hónapja dolgozott abban a gyorsétteremben, ahol Viola kezdett.

Viola közben elkezdett egy kubai pékségben dolgozni, hajtogatott leveles tésztából készít töltött sütiket. (Mint a túrós táska, vagy lekváros levél ) A tészták lehetnek édes töltelékkel töltve, vagy húsos töltelékkel. Nagyon élvezi a gyúrást, nyújtást, tésztakészítést. Hamarosan Kamilla is elkezdett ott dolgozni. Először csak Viola hívta, mert amikor a piacra küldték árulni nem akart egyedül lenni. Aztán Kamilla a boltba is megjelent és rábízták a kávé készítést, ami meg neki tetszik nagyon. Egyszer amikor a tulajjal találkoztam nagyon dicsérte mind két lányt, hogy milyen megbízhatók és milyen szorgalmasak, jó munkaerők.

Közben Édesanya agyvérzését tovább vizsgálták és a tüdején észre vettek egy foltot. Nagyon aggasztó ilyen hírt hallani, főleg, hogy az orvosok sem tudnak minden kérdésre válaszolni. Imádkoztunk, vártuk az eredményeket, sokat gondolkodtunk, hogy mennyünk-e MO-ra, mi legyen.
Sajnos a politika és gazdaság( ami nem annyira izgat engem), ekkor kiderült, hogy milyen konkrét hatással van életünkre. A repülőjegyek ára egy év alatt a duplájára nőtt!!!!

Június közepén elutaztunk abba a Bibliatáborba, ahova most már évek óta megyünk. Nagyon kellemesen telt az idő, beszélgettem, feltöltődtem és imádkoztam a barátaimmal.

Miután hazajöttünk elkezdtem tervezni a következő tanévet. Az egyik fontos lépés az volt, hogy szerettem volna tanítani, méghozzá olyan helyen, ahol Endi is tanulhat. Így találtunk egy hibrid iskolát, ami 3 nap egy héten, a többi napon meg otthon tanulnak a gyerekek. Crossroads Christian Academy
A nagy kérdés az volt, hogy elvállaljam-e amit kínálnak. Én szívesen tanítottam volna ovisokat, vagy történelmet nagyobbaknak. Ilyen pozíciójuk nem volt, csak természettudományi ismereteket 7. /8. osztályosoknak. Végül is igent mondtam. Szívesen fogadtak. Sok beszélgetés és találkozó történt ezután a nyár folyamán.

Közben Édesanya műtétjét is kiírták és végül odautaztam (egyedül) egy rövid időre. Csak Anyával meg a családommal voltam, egy-két barátommal találkoztam csak.

Az a terv, hogy félre teszünk pénzt és jövőre tervezünk egy családi nyaralást. 2024-ben. Akkor fogja Viola befejezni a középiskolát is. Meglátjuk. Isten útjai kifürkészhetetlenek.

Augusztus 8-án kezdődött az iskola nekem és Endrének. 3 félelmetes órán vagyok túl. Én is nagyon féltem tőlük, de azt hiszem a gyerekek jobban félnek tőlem. Hahaha.

Nagyon hamar vége lett a nyárnak.

Hozzászólás