KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Család

Nagyon szeretem az én édes kis családomat. Nagyon jó nekem, hogy együtt vagyunk, látom őket nap mint nap, látom az örömüket, együtt lehetek a bánatainkban, vigasztalhatatlanom, bátoríthatom őket. Jó az is hogy Férjecske a közelben van, ha éppen itthonról dolgozik, mert öröm róla gondoskodni mint érzelmileg, mint fizikailag.

De ennek elég nagy ára van.

A minap felbukkant egy videó a hírfolyamomban, a nagyszülők pozitív szerepéről egy gyerek felnövekedésében.

 

Ma arról beszéltünk Violával, hogy vajon a Dédit fogjuk-e még látni. Persze elméláztam, hogy nekem milyen jó volt mindendscn3150nap együtt lenni a nagymamámmal. 2 hete utazott vissza drága Keresztmamám Magyarországra, aki átlökdösött engem a legnehezebb napokon is.  2 napja született a húgom édes kislánya, ki tudja, mikor foghatom a kezembe. Én nem tudok odabújni az anyukámhoz, ha szomorú vagyok. A gyermeki elkeseredettséget már nem is igazán engedhetem meg magamnak. Sajnálom a gyerekeimet, hogy nincsenek a nagyszüleikkel, akik finomakat főznek, mindig kártyáznak, vagy végtelen sokat olvasnak nekik.

Nekem ez fontos. És hiányzik. Persze vannak barátok, persze van szép ház meg minden.

De ez pont olyan, mint amikor a sósat nem tudod az édessel helyrehozni.

 

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő