KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Mindennek úgy kell lenni, ahogy van. Szeretni az életet, úgy ahogy van. Nem vitába szállni a valósággal. Hálásnak lenni minden pillanatban.

2 Péter 1:4 Az ő isteni ereje megajándékozott minket mindazzal, ami az életre és a kegyességre való, azáltal, hogy megismertük őt, aki saját dicsőségével és erejével hívott el minket.

  • Hétfőn
    Zsófiék jöttek, délutánra is vártunk barátokat, akik végül nem jöttek. Elkezdődött Viola munkavállalása. Reggel már elkezdte, mielőtt én felkeltem volna. 🙂 (Azt kérte, hogy nagyobb ajándékot kapjon a szülinapjára, így az volt a megállapodás, hogy egy hétig komoly házimunkákat kellett végeznie minden nap.)
  • Kedd
    Női Bibliaóra, délután barátok jöttek át.
  • Szerda
    Barátokat látogattunk, egy kedves hölggyel megpróbálunk rendszeresen együtt imádkozni. A gyerekek nagyon cukik voltak olyan halkan játszottak az imádkozás alatt. 🙂 Délután torna volt. Kamilla imádja, Viola kicsit fél, Endre egyre ügyesebb. Azt hiszem azért is, mert egyre többet ért angolul. 🙂
  • Csütörtök
    Gyerekek a Zsófiéknál, anya bevásárol. Amikor indultam hazafelé a kocsi nem ment. nyikorgott és fékezett akármit csináltam. Végül bevontattak a szervizbe, ott felmérték, hogy a fék elrozsdásodott és a hidraulika nem húzta vissza, ezért folyamatosan befékezett. Előtte héten is szerelték a féket, akkor meg nem fogott. Izgalmas ezzel az autóval vezetni. 😀 Aznap még barátok jöttek át játszani. Nekik csináltunk fagyit meg teát. Aznap este kicsit zizi voltam, megpróbáltam kitalálni mi legyen másnap. Autó nélkül suliba se tudunk menni… Meg rájöttem, hogy a bevásárlás a csomagtartóban maradt. Agh. Árpit elvitte a szomszéd a minusz 10 körüli időben, de a kocsi már nem kint parkolt, hanem bent volt a szerelő műhelyben.
  • Péntek
    Nem mentünk suliba, pedig Viola szerette volna bejelenteni közelgő 9. születésnapját. 11 körül el akartam menni a szervizbe, de lekéstem a buszt. Szétfagytam a megállóban, majd megkértem a másik szomszit, hogy vigyen el. Kb 40 perc séta, de a járdát nem tisztítják és amúgy is rém hideg volt. Kocsi rendben, rakás pénzt megint kifizettünk. Talán venni kéne egy másik kocsit gondolt fontolgatása… Otthon egész délután főzés, pakolás, takarítás, felmosás.
  • Szombat
    Szomszédok jönnek vacsorára, lakás előkészítése vacsora készítés. Brokkoli leves, rizs + quinua, párol zöldbab, főtt tojás, szalonnába tekert máj, gluténmentes brownie.
    http://empoweredsustenance.com/coconut-flour-brownies-paleo/
  • Vasárnap
    Ebédre jött egy kedves magyar család, Endi kicsit taknyi volt így a gyülekezetet kihagytuk. Hatalmas ebéd. Zöldséges, tésztás csontleves, hagymás krumpli, rizs, rozmaringos, kakukkfűves szűzérme, párolt lilakáposzta, rizskoch, ami túl lágy lett, de finom. Nagyot sétáltunk, szinte tavaszi idő volt. Minuszból plusz, majd vissza minusz. Egész délután mosogatás, a mosogatógép/tabletta fehér filmet vont minden edényre és evőeszközre. Alapos átmosás, ecetes öblögetés.

Nahát vége a hétnek. 🙂

Gedeon történetét tanulmányozzuk a női körön. Gedeon gyengeségét Isten a saját dicsőségére használta fel. Néha nagyon gyengének éreztem magam, de közben meg nagyon sok mindent elvégeztünk, én is meg a gyerekek is. Sajnos a diétámat megsínylette a rohangálás, a hasam is fájt, a stressz nem tesz jót. Most egy kicsit újra kell kezdjem a dolgokat… 😦

 

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő