KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Telefon

Ez egy külön történet. Amerika misztikus oldala. 🙂

A héten a Kedves Szerelmes férjem kegyelméből megkaptam a 4. amerikai telefonomat. 18 hónapja vagyok az Egyesült Államokban…

Telefon 1

Az elején megkaptam a Kedvesem mobilját, egy olcsó kis telót, amit első napokban vett, hogy itt tudjon intézkedni. Fura nagyméretű telefon volt. Jó szolgálatot tett, amikor még nem volt GPS-em. Legalább élhettem a telefonos segítségkérés lehetőségével. 😀

Egyszer csak nyoma veszett. Már nem emlékszem a részletekre. Fura volt, hogy nem találom kerestük egy darabig, aztán feladtuk… Remélem jól emlékszem. 😉

Telefon 2

Kaptam egy igazi tapogatós modern telefont, borzasztóan zavaró volt. De lehetett vele fotózni, úgyhogy igyekeztem megbarátkozni vele. Amikor tavaly először leesett a hatalmas hó, a havas úton véletlenül kiesett a táskámból. Sajnos csak később jöttünk rá, hogy kiesett és addigra a hókotró elkotorta valahova így nem találtuk meg. Zsófi barátnőm hozta be valamikor márciusban vagy áprilisban hónapokkal a februári hó után, mert nagyon sokára olvadt el a sok felhalmozott hó. Igyekeztünk életet lehetni bele, de az érintőképernyő megfagyott így nem sikerült.

Egy darabig mobil nélkül voltam. Nem is zavart hiszen nem sokat beszéltem rajta amúgy sem. 🙂 Egyrészt nem hallottam ha csörög én meg nem is tudok ezeken az érintőképernyőkön sms-t írni… Aztán egy hideg tavaszi napon elkezdett menet közben füstölni az autó és akkor úgy döntöttünk hogy mégis csak lesz nekem mobilom.

Telefon 3

ZTE márkájú feltöltős telefon. Egész jó kis készülék, sokat fényképeztem vele, igyekeztem nyomon követni hol van. Lehetett rajta emailt is nézni, volt egy jegyzet része, amibe sok hasznos információt gyűjtöttem. 2 hete pénteken elmentem a suli után vásárolni, emlékszem, hogy a kabátom belső zsebébe tettem. Nehéz volt, lehet hogy a kocsiban kivettem a kabátból… lehet hogy itthon letettem valahova… mindenesetre nyoma veszett. A suli miatt le volt halkítva, hiába hívtuk nem hallottuk. Nagyon elkeseredtem. Tudom hogy itt van valahol körülöttem.
Nagyon nehéz ezeket a dolgokat elfogadni. Azt, hogy nem emlékszem hova tettem le, hogy nem sikerült megtalálni. Magyarországon egy telefont sem veszítettem el. Voltak kelekótyaságaim, biztos elhagytam 1-2 dolgot, de telefont azt nem.

Telefon 4

Az újrakezdés lehetősége. Kedden hazajöttem a kórusról és ott volt egy fekete telefon az asztalomon. Felvidultam, még sem vagyok teljesen reménytelen eset, biztosan megtalálta valaki, valami könyv alatt. 🙂 Amikor a Kedvesem elmondta, hogy újat vett, akkor nagyon elkeseredtem. Pedig egy igazán kedves gesztus volt. Kegyelmes. A bűntudat mégis ott maradt.

Ilyen nehéz a Kegyelmet elfogadni? Ki a ti vádlótok? Miért élünk folyamatos bűntudatban? Hogyan lehet felelősség teljesen, mégis magunkkal teljes összhangban élni? Hogyan tudjuk elfogadni a gyengeségeinket? Hogyan tudunk görcsök nélkül megváltozni, az elbukás félelme nélkül?

Vajon lehetséges lesz egyszer, hogy megszeressem magamat?

 

valentine-day-177v

 

 

 

 

Hozzászólások: "Telefon" (4)

  1. Szia Kata!

    Jó ideje olvasom a blogodat és ez az első olyan téma, amihez hozzá tudok szólni.

    Szóval a telefon mizériában lehet segítség a technika, azaz a “hol van a telefonom” funkció. A mai okostelefonok nagy többségénél (Android és iOS biztosan) elérhető ez a segítség, ami akár életet is menthet, ha valaki pl. eltűnt vagy balesete történt.

    Érdemes lenne kipróbálni, hogy ez a 4. készülék immáron sokkal tovább bírja mint pár hónap 🙂

    Barátsággal:

    Deák Viktor

    • Kedves Viktor!
      Nagyon szépen köszönöm, hogy most, amikor tudtál hozzászóltál. 😀
      Ez a funkció a google-on keresztül érhető el? Most nincs bekapcsolva semmilyen folyamatos követés. Nem vagyok nagyon paranoid, mert akkor blog se lenne, de a mobilom miatt nem szeretném, ha állandóan az Interneten lenne, hogy hol vagyok. Amúgy nem tudom, hogy ez segítene-e abban, hogy letettem valamelyik szobában vagy egy ruha vagy egy játék vagy egy könyv mellé, és nem emlékszem rá. A agyműködésemet folyamatosan igyekszem karbantartani. Hát nem egyszerű. 🙂
      Amúgy megkérdezhetem, hogy mi hozott a blogra és mi tart itt, ha már régebb óta olvasol… Köszi
      Minden jót!
      Kata

      • Kedves Kata!

        Ezt a funkciót eléred a Google Play áruházon keresztül és csakis Te láthatod éppen hol van a készüléked, senki másnak nincs hozzáférése!
        Link: https://www.google.com/android/devicemanager?hl=hu&u=0
        Távolról meg is lehet csörgetni a készüléket. Maximum hangerővel szól akkor is, ha le van némítva. Tehát ha csak a szomszéd szobában van a ruhák alatt, akkor is meg fogod hallani. 🙂

        Hogy mi hozott ide?
        Amikor pár éve felfedeztem magamnak a WordPress közösséget, rákerestem a magyar nyelvű blogokra és a Te blogod is megjelent a találati listában és érdekesnek találtam azt az élethelyzetet, amiben vagytok és feliratkoztam a blogodra.
        Mivel folyamatosan érdekes dolgokat feszegetsz, elolvasom a posztjaidat és most úgy éreztem, hogy talán tudok segíteni… 🙂

        Barátsággal:

        Deák Viktor 🙂

      • Nagyon köszönöm!! 🙂 A figyelmet és a jótanácsot is!
        Legyen szép napod!
        Kata

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő