KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Nagy reménységgel kezdtem az új esztendőt. Egy nagyon átfogó béltisztító kúrát kezdtem. Gyilkolás, mármint a kórokozók eltávolítása az első szakasz, aztán jöhetnek a megfelelő jó bacik, meg sok finom fűszer és gyógynövény. A végén egy 80/20 arányú étkezési stílust ajánlanak. Vagyis 80%ban jó ételeket kell enni, és akkor lehet 20%ban olyat is, ami nem nekünk van kitalálva, (pl nekem a tejtermék). Most nagyon visszafogottan lehet csak enni, van 3-4 zöldség, nagyon megválogatott bio húsok, bio tojás, sok kókuszzsír. Aztán jönnek az étrendkiegészítők is…

1. nap
citromos víz, kocsonya, majd vacsorára csináltam zöld omlettet husival.

2. nap
zöldomlett – (nagyon száraz volt, máskor nem teszek bele kókuszlisztet), zöld leves, vacsira meg sok finomság

P1130770

cukkini, shiitake gombaszósz fahéjjal, cayanne borssal, gyömbérrel és kókusztejjel, csirke

A kúra 6 hét. A cél nem a fogyás, hanem a microbiom helyreállítása.

Mindenkinek egészséges új esztendőt!!

 

Reklámok

Hozzászólások: "Boldogságos 2015-öt!" (2)

  1. Kata! Konkrét étrendet követsz, vagy Te állítottad össze? Mi alapján?

    • Szia Réka
      Nagyra értékelem, hogy olyan rendszeresen írsz. Én meg olyan ritkásan válaszolok. 😉 Itt az egész program weboldala: http://www.gutthrive.com Közben találtam egy magyar oldalt, ahol a blogíró egy csomó mindent lefordított. Nagyon kis ügyesen. 🙂 http://www.taplaloka.hu/2013/11/scd-pecifikus-szenhidrat-dieta.html Az elején egy ilyen diétát követek, később lehet több erjesztett dolgot enni. Most cukor, tej, gabonamentes étrenden vagyok, és zöldségekből és gyümölcsökből is csak a kevés szénhidrát tartalmú ételeket eszem. Igaziból keto – tudod amiről Livi ír. Puszi

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő