KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Nyaralás otthon

Magyarországi kalandjaink már az utazással elkezdődtek. Az AirBerlinnel utaztunk Berlinen keresztül. Sajnos késve indultunk New Yorkból, így már az induláskor lehetett tudni, hogy nem fogjuk elérni a csatlakozásunkat. Amikor megérkeztünk a Tegel-re akkor derült ki, hogy a berlini reptéren semmi nekünk való dolog nincs. A pár eurós kártérítésből vettem egy csomag cukorkát és ezzel vigasztaltam a gyerekeimet. Itt tájékoztattak, hogy előbb Münchenbe repítenek minket és egy újabb átszállás után Budapestre. Bár a kisebbek aludtak a hosszú úton Viola meg a rövidebbeken. Én semmit. Szóval a 18 órás utazás után holtfáradtan még kb 1/2 óra kellett mire az elveszett bőröndjeinket bejelentettem. Szerencsére még aznap este kiszállították.

Mielőtt hazamentünk Magyarországra igyekeztem megtervezni, hogy mi mindent csináljunk majd. Egy online naptár segítségével tervezgettem a családi közös nyaralást, meg a nagyszülőkkel, rokonokkal, barátokkal töltendő időt. Hát nem jutott mindenre idő. 🙂 Vagyis voltak olyan dolgok, amiket előrébb kellett volna venni, mert utolsó pillanatban már nem nagyon lehetett tervezni.

Mivel nem voltunk még olyan régen távol és az internet segítségével folyamatosan tartottuk a kapcsolatot a családtagokkal, így olyan volt szinte mintha el sem mentünk volna. 🙂  Az elején a vezetés kicsit fura volt nekem,  kellett 1-2 nap mire visszaálltam a váltós vezetésre.

Most röviden leírom merre jártunk, csak úgy a krónika kedvéért.

Az első hétvégén a gyerekek voltak a közlekedési múzeumban, közlekedtek is a sok autózás után. 🙂 Valamint voltunk a tatai várban, ahol május utolsó hétvégéjén rendezték a Tatai Patara nevű rendezvényt. Endi kapott egy pajzsot, meg a nagybácsitól egy fakardot, úgyhogy hatalmas vehemenciával akart mindenkit leküzdeni.

2014 13142014 12922014 12882014 13072014 1370

A következő izgalmas esemény az operaházi látogatásom volt. Aznap este a gyerekek a nagyszülőkkel voltak és meg elmentem az Ariadné Naxoszban című előadásra anyuékkal. Már nagyon régen voltam az Operaházban és hát persze elbűvölő volt az épület. Lefényképeztem régi általános iskolai barátnőmet is, aki aznap is oboázott az Opera zenekarában. Hát… az előadás…. meghökkentő volt. Nagyon modern feldolgozás volt, sokszor nem gyerekeknek való tartalommal. Ezzel együtt nagyon nagyon szépen énekeltek.

2014 13862014 1395

Pár nap múlva ellátogattunk Csömörre. Elmentünk a régi házunk előtt. Anya pityergett, a többiek meg menni akartak tovább. Meglátogattunk egy-két régi barátot. Ibolya néni most is nagy szeretettel fogadott minket. A gyerekek is boldogok voltak mert Ibolyánál mindig van valami kincs, amivel egy gyereket el lehet varázsolni. 🙂 Ő a csömöri szociális központ vezetője, a gyerekek Vasárnapi Iskolai tanítója volt, amíg ott laktunk a Baptista gyülekezett szomszédságában. A lelkesedése, mosolya és odaadó szíve mindig is jó példa lesz előttem. Voltunk a könyvtárban, amit a kedvünkért még egy pár percig nyitva tartottak. A Zöld Fa étteremben ettünk a gluténmentes tejmentes szokásos ételünket: sült krumplit grillezett csirkével. Ebből jó sokat ettünk Magyarországon. 🙂  Az volt a terv, hogy délután elmegyünk a gyerekek régi óvodájába. Sajnos Endike beleesett a szökőkútba, így hazamentünk, ahol rápihenhetett az esti bulira. Az oviban nagyon érdekes volt látni, hogy Viola már 5 perc után vagy 6-7 kisgyerekkel kergetőzött. Végül Kamilla is feloldódott. Én meg mivel Endrével mentem a játékvillamosra, hamarosan az összes kisfiúval együtt utaztam, akik mindenféle műszaki problémát hárítottak el, vagy épp az ellenségtől mentették meg a villamost/tengeralattjárót/repülőt. 🙂

DSCN1433DSCN1448

Szeretem Csömört! http://www.szeretlekcsomor.hu/

Másnap megérkezett Apa. Megünnepeltük a édes Kamillánk 6. születésnapját kedves csömöri barátaival. Sajnos ezekről nincs kép és nem találom Viola gyönyörű szív alakú sütijét, sem, amit a hugicájának készített.

DSCN1456

Ébredező szülinapos.

Találkoztunk a Margitszigeten a barátainkkal Köszönjük azoknak, akik eljöttek!!

DSCN1484 DSCN1486

Majd a gyerekek nagy örömére Gyopárosra is elutaztunk. Köszönjük kedves makói rokonainknak, hogy használhattuk a nyaralójukat és a távoli kis unokatesó elektromos autóját.

DSCN1488 DSCN1494 DSCN1495 DSCN1497 DSCN1498 DSCN1499

 

A közös pancsolós napok után Apa elhagyta Magyarországot.

DSCN1528

Majd legközelebb innen folytatom. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő