KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Juice :)

A szörp folytatása a juice. 🙂 Találtam az egyik boltban lefagyasztott gyümölcslé sürítményt. Általában ezt használják szörp helyett. Azért a Dettiféle bodzaszörp mindenképpen hiányozni fog. 😦

Szóval ott hagytam abba, hogy 25-én a barátainkhoz voltunk hivatalosak. Nagyon meglepődtünk, amikor kiderült, hogy családtagok is lesznek a vacsorán. Én nem is hallottam olyat Magyarországon, hogy Karácsonykor ne a családjával és csakis a családjával ünnepeljen valaki. Na persze nem arról beszélek, hogy mondjuk randiznak és elhívja a barátját, hanem hogy egy baráti házaspárral együtt karácsonyozzanak… Ehhez képeset ott voltak a férj egyiptomi szülei, a perui feleség szülei, testvérei,  még egy kínai-tajvani baráti házaspár. P1120143 (800x600)Nagyon érdekes volt a vacsora. Én vittem pogácsát, amin csodálkoztak, hogy ezt én sütöttem. Ha-ha, meg se közelítette az otthoni pogikat. Az ázsiaiak nagyon fincsi kínai levest hoztak. Minden volt benne, gomba, rügyek, csirke és rák is. Volt persze marha sült, rakott rizses hús, szaftos húsgombóc, saláta. Az édességek még érdekesebb voltak. Finom pisztáciás arab süti, valamilyen tojásfelfújt, klasszikus brownie – ami mondjuk tömény csoki sütinek felel meg. Sorbet fagyi, ami tejmentes.Candy_canes A gyermekeim olyan szinten teleették magukat édességgel, hogy talán már aznap fájt a hasuk, de másnap Kamilla teljesen kidőlt. Valószínű, hogy a sok puncs miatt, ami ugyan nem volt alkoholos, hanem a narancslét valamilyen cukros buborékos üdítővel felöntötték. Hogy úgy mondjam az a szénhidrát mennyiség, amit magunkhoz vettünk, szerintem átlagos amerikai mennyiség volt, de nekünk egy kicsit sok.

Aztán jött egy-két nyugisabb nap. Apa összeszerelte a ajándékokat – ezer hála és köszönet neki ezért, a családban senkinek nem lett volna ehhez türelme. Amúgy nagyon érdekes, hogy el tud játszani a gyerekekkel. Tudom néha tudatos döntés ez nála, de én azt vettem észre, hogy nekem ez olyan nehezen megy. Mi történt 20 év alatt? 20 éve pont az tetszett az óvónői munkában, hogy újra gyerek lehetek és játszhatok. Most meg míg otthon voltunk, akkor is vagy a rokonok, például apósom ebben fantasztikus, vagy apa játszott velük én meg néha irigykedve néztem, hogy milyen jól érzik magukat együtt.

28-án felköszöntöttük Kamillát a névnapján. Nagyon örült neki. Aznap mentünk el New Yorkba is hogy megnézzük az Operaház Fantomját a Broadway-en. Ezt volt az egyik ajándékom karácsonyra. 🙂 Hát, ezt azért elég nagy feladat volt megszervezni. Először is a barátaink vállalták a maratoni gyerekvigyázást. Kb 7 órán keresztül vigyáztak a 3 gyerekünkre az ő 3 gyerekük mellett. Ez hatalmas része volt az ajándéknak. 🙂
IMG-20131228-00121 Mi pedig kocsival elmentünk a vasútállomásra, sajnos csak óránként járnak hétvégén a vonatok. Kicsit stresszes volt, mert nagyon ki volt számolva az időnk. A vonat késett, így New Yorkban most is rohantunk, míg a vasútállomásról a színházhoz értünk. Hát nem olyan móka NY-ban a hatalmas tömeg turista között szlalomozni. Végül is megérkeztünk ebbe a szép színházba, ami kb 1920-ban épült és kísértetiesen hasonlít a Vígszínházra. Szép színház volt és egészen jó helyen ültünk. Az előadás persze profi volt. Nagyon gyönyörű díszletekkel, egészen jó színészekkel.  

Igyekeztem az ismerős dallamokon túl megérteni a mű üzenetét is. Számomra ez volt a legkatartikusabb rész, amin később is gondolkoztam:

CHRISTINE
Pitiful creature of darkness,
What kind of life have you known?
God give me courage to show you,
You are not alone…
(She kisses him)

Sötétség szerencsétlen teremtménye,
milyen életed volt, eddig?
Isten adjon bátorságot,
hogy megmutassam neked,
nem vagy egyedül.
Csók

http://youtu.be/cQLl9_flfTw?t=6m10s

A szilvesztert náthásan itthon töltöttük. Kicsit sírdogálva, kicsit megkönnyebbülve. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő