KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Szörp

Itt Amerikában nem nagyon lehet szörpöt kapni. Nincs fent a polcon. Vannak mindenféle dzsúzok, de én szeretnék szörpöt, amit jobban beoszthatok és úgy hígítom, ahogy nekem tetszik.

Hát igaziból az elmúlt időszakról jutott eszembe ez a szó. Édes volt, de jó lett volna kicsit hígítani. 🙂  Bár nem tudom erre kinek, milyen ötlete van. Hogyan lehet felkészülni a Karácsonyra, úgy hogy ne is idegeskedjél, de időben elkészüljél. Hát igen, ismertem egy lányt, aki már nyáron megvette az ajándékokat. 😀

A készülődés jó volt, kicsit sűrű, de jó. Nagyon sok mézeskalácsot sütöttünk, szép is lett, a szomszédok és barátok is örültek, de lehet, hogy jövőre inkább bejglivel kínálom meg őket, mert azt csak egyszer megsütöm és kész. Sajnos a mézeskalács díszítését is kicsit görcsösre vettem, mert begyulladt a kezem. Ínhüvelygyulladás vagy sem, nem tudom, de már többször volt ilyen. Úgy hiszem a betegség az jelzés. A testünk jelez, hogy a gondolataink nem jó irányba vannak. Tudtam, hogy görcsösen csináltam valamit, ezért a görcsösségen kell változtatni. Ekkor döntöttem el, hogy anyai ágon kapott örökségemet (az egész lakás karácsony előtti kitakarítását) idén leteszem és igyekszem csak annyit feladatot bevállalni, amennyit be tudok. Azért így is sikerült elfogadhatóvá tenni a nappalit. 😉 Például ez lehet egy olyan feladat, amit jó lehet “hígítani”, szóval ez lesz jövőre a célkitűzés. A kezem szerencsére pár nap alatt rendbe jött.

Egy ideig nem volt világos, hogyan ünnepeljünk együtt az otthoniakkal, végül innen az Interneten rendelgetve megszerveztem, hogy kinek mit, hogyan, legyen meglepetés is, meg tartalmas is. Az “átadás” is elég jól sikerült. Webkameráztunk. Anyukám úgy kommentálta, hogy egészen olyan volt, mintha ott lettem volna.  🙂  Jó volt látni az örömöt az arcukon. Sajnos a Himalaja só kiömlött. 😦 Ez úton is üzenem a shopline.hu-nak, hogy nagyon el vagyok itt kényeztetve a kiszállítás és ügyfélszolgálat terén, így úgy döntöttem jövőre biztosan nem őket választom. down

A gyerekek minden évben készítenek ajándékot, a rokonoknak, egymásnak és persze nekünk szülőknek is. Nagyon cuki ajándékokat készítettek egymásnak és nagyon várták egymás ajándékát, meg a meglepetést a másik arcán. A családtagoknak, barátoknak szép képeslapokat készítettek, amiket gondosan feladtunk, de sajnos van, ami mai napig nem érkezett meg. 😦

P1120141 (800x600)

A képeslap gyártással elég sok idő eltelt. Jövőre olyan technikát kell találjunk, ami haladósabb, ha ilyen sok embernek akarunk szeretet postát küldeni. Itt egyébként az a szokás, hogy valami családi karácsonyi képet küldenek szét üdvözlőlapként az emberek. Most már itt az idő, hogy mi is készítsünk, valami szépen beállított igazi amcsi típusú családi képet. 🙂 Lehetőleg egymáshoz passzoló ruhákban. 🙂

set

24-én voltunk a gyülekezetben is. Ez számukra nem olyan sűrű nap, mivel másnap reggel bontják az ajándékokat. Mi siettünk haza. Hagyma levest ettünk, sült halat, sült krumplival és francia salátával. Utána jöttek az ajándékok, majd az után a torta. 🙂

P1120089 (800x600) P1120090 (800x600) P1120091 (800x600) P1120093 (800x600) P1120094 (800x600) P1120095 (800x600) P1120132 (800x600)

A gyerekeknek játékot szoktunk venni Karácsonyra. Nem szeretünk nagyobb dolgokat “csakúgy ” vásárolni, és nem szoktuk jó viselkedéshez kötni az ajándékokat sem. Igaziból csak a születésnap és a Karácsony marad. Azért kapnak év közben is ezt-azt, de nagyobb dolgokat csak ilyenkor. Idén kértem, hogy készítsenek egy listát, de igaziból ez csak figyelem elterelés volt, mert már akkor megvolt az ajándékuk. 🙂 Vicces, mert otthon olyan sok mindent szoktak kapni a nagyszülőktől rokonoktól, hogy azt szoktuk kérni, hogy csak keveset adjanak, de úgy tűnt, hogy idén mi halmoztuk el őket, mert annyi sok kis apróság megtetszett a készülődés közben, hogy végül egész sok csomag összegyűlt.

P1120096 (800x600)P1120100 (800x600) P1120104 (800x600) P1120107 (800x600) P1120108 (800x600) P1120111 (800x600) P1120113 (800x600) P1120119 (800x600) P1120126 (800x600)

Viola többször is megkérdezte már, hogy az miért van, hogy a felnőttek a boltban veszik az a ajándékot, a gyerekek meg készítik. Na gondoltam idén én is készítek valamit. Úgyhogy éjjelente még ezeken a kis képeken is dolgoztam. A gyerekek monogramjait raktam ki gombokból. Úgy vettem észre ez is egy olyan amerikai dolog. 🙂

P1120081 (800x600) P1120123 (800x600)

Másnap barátokhoz mentünk látogatóba. Nagyon kedvesek voltak. Sokat ettünk (a gyerekek főleg édességet) és jókat játszottunk.
Aztán csendesebb itthon játszós napok jöttek. Szuper apa mindenkivel jókat játszott. 😀

Most már nagyon késő van, így a szörp többi cseppje későbbre marad.  🙂

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő