KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Szeretek mindenféle érdekes címeket adni és most ahogy leültem, hogy összeszedjem a gondolataimat, az elmúlt napok eseményeit, ez ugrott be. Egyrészt azért, mert úgy érzem, bár kézzel- lábbal ellenkezem az aggódás ellen, azért egészen biztosan ott lappang az én gondolataimban is. Másrészt meg annyi minden történik egy nap, hogy úgy érzem egy napra is elég sok minden jut, ha nem is “baj”, de élmény az biztosan.

Csömörön van egy klassz kezdeményezés, mögötte egy-két lelkes által irányított csapat, aminek a része lehettem.  A Csömöri Éléskamrában, a szervezők segítségével hetente bio és őstermelői zöldségeket, húsokat, fűszereket, savanyúságot, szörpöket lehet rendelni és átvenni.  Nagyon nagy adag bizalom, nyitottság  és önfeláldozás kell minden résztvevő részéről, hogy gördülékeny legyen ez a folyamat. Örülök, hogy ennek kapcsán kedves barátokra lelhettem.  Most ebből kiszakadva, itt is keresem a kapcsolatokat, forrásokat, a minőségi ételeket, amit itt Amerikában szerintem nehezebb megtalálni. Nem is tudom, talán ez így nem igaz. Ha bemegyek a boltba, akkor a legtöbb helyen van “organic” étel, ami elvileg a bio-nak felel meg. Sajnos, amin nincs ez a felirat, abban nyugodtan lehet génkezelt összetevő. Ezt nem kötelesek itt feltüntetni. Jó húsokat és mondjuk csontot pedig nagyon nehéz beszerezni. Szóval, Zsófi szokott egy társaságtól rendelni, olyan formán, mint a Csömöri Éléskamrában és én is csatlakoztam a rendeléshez. Sajnos valami gubanc adódott, így volt, amit nem kaptam meg (zsír 😦 ), volt amiből többet kaptam. 1 kg marhacsont helyett 4kg-t 🙂  

A szombatot délelőttöt végül is azzal töltöttem, hogy az összes edényemben csontlevest főztem. Szombat délután előbb egy kis lélekápolás véget Violával kirándultunk. Levelet gyűjtöttünk, farönkökön patakot másztunk át, piknikeztünk, gyönyörködtünk az aranyló levelek hullásában és megtárgyaltuk az élet nagy dolgait. Később meg elmentünk Sylvia focimeccsére, ahol a meccs alatt a pálya szélén a maradék 5 gyerek hancúrozását élveztem. 🙂
Vasárnap a reggeli mosogatás után (volt egy-két edény 🙂 ) elindultunk a gyülekezetbe. Majd onnan egyenesen át New York államba. Árpi egy magyar kollégája több magyar családot meghívott. Jó volt felnőttekkel beszélgetni. 😀 
Az út azért elég kalandos volt. Még GPS-el sem olyan egyszerű eljutni ilyen összetett és hatalmas utakon. A hidakon meg mindenhol hídpénzt kellett fizetni!

Azért kicsit fárasztó volt a hétvége, nem tudtam feltöltődni és így nehezebben kezdtem bele a hétbe. A hétfő konkrétan nagyon kék lett. Ez egy nagyon érdekes kifejezés. A blue nem csak azt jelenti, hogy kék, hanem azt, hogy szomorú vagy kicsit depressziós. A blues név is ebből jön. Csupa kék dallam. 🙂 Szóval, egész nap többször is eltört nálam a mécses, de ez igaziból nem olyan rossz dolog. Én elég sírós fajta vagyok és sokszor úgy érzem hogy a feszültségek jól felszabadulnak belőlem egy-egy könnyzuhatag után. Kedves férjecskémet többször is hívtam napközben, úgyhogy mikor hazaért jól megölelgetett, amikor hazaért és a szavaival is biztatott, kedveskedett. 

A szavak erejéről is van sok sok gondolatom: ezt olvassátok el (fordítassátok le a google-al) http://www.billionclicks.org/blog/2012-09-25/the-rice-experiment/.

Aznap kitettük ezt a papírt a falra. Nagyon jó emlékeztető mindannyiunknak.

kek-neveles-hazirend1

Aztán kedden reggel elmentünk a gyülekezetbe és kiderült, hogy egy magát titokban tartó kedves hölgytől ezt a varrógépet kaptam ajándékba:

Singer varrógép

Singer varrógép

Ó, csak minden napnak ennyi baja legyen. 😀

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő