KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Shiny Happy

Volt régen egy R.E.M. szám, amiben a B52’s énekesnője vokálozott.

A B52’s nagyon tetszett mindig is, olyan bulis zenét csinálnak és ezt a számot is feldobja a sok szín, meg az énekesnő. 🙂 Szóval szeretem ezt a kifejezést: shiny happy: ragyogóan boldog… izé magyarul nem úgy hangzik, mert a shiny happy az nekem olyan színesen, ugrálósan vidám, mint ez a dal.

Valaki megjegyezte mostanában, hogy nem hiszi, hogy a blog a valóságot tükrözi és biztosan sokkal rosszabbul érezzük magunkat. Hát erre én azt tudom mondani, hogy mindenki mindenbe azt lát bele, ami a szívébe van. Biztosan lehet keresni a sorok mögött  a “rejtett üzeneteket”, de én ebben nem is vagyok olyan jó. :). Igaziból lehet, hogy olyankor is őszinte vagyok, amikor nem kellene. 😯 Annak meg igazán nem is látom értelmét, hogy itt egy olyan képet fessek, ami nem a valóságot fedi.

Én úgy érzem, hogy ez a váltás egy nagyon jó időszakban érkezett a családunk életébe. Készek voltunk erre az új életre és most erőt merítünk ebből a bátorságból. Ahhoz, hogy a döntésképességünk jó legyen sok “önerővel” kell rendelkezzünk. Vagyis tudnunk kell, hogy mi mire vagyunk képesek, hinni abban, hogy egy akadályt meg tudunk ugrani. És természetesen, ha ez megtörtént ez csak erősít minket.  Ebben a témában is ajánlom Pécsi Rita előadásait. Itt egy rádióriport a döntésképességről http://pecsirita.hu/wp-content/uploads/2013/02/RadioAktiv_Suliora_2013-03-14.mp3

Abban pedig nagyon hiszek, hogy az áldások számlálása megvidámítja a szívet. 🙂 Szóval, ha azokat sorolom, ami szuper, akkor eltörpülnek azok is, amik nem olyan jó dolgok. Máskülönben mit mondhatnék, hiányoznak a rokonok? Igen, van, amikor igen, de talán nem annyira, mint mi őnekik. Elszorul a szívem mikor Viola a barátait, meg nagyszüleit hiányolja?  Persze, de látom azt is, amikor az új barátaival ugrabugrál és ölelgeti őket.  Van 8 kisgyerek, akikkel rendszeresen találkozunk. Lassan, de biztosan alakulnak a gyerek kapcsolatok is. 🙂 Mi hiányzik még? Az ételek? Nem, sok magyarosat főzök és a diétánk miatt, amúgy is azt esszük, amit lehet. A barátok? Igyekszem tartani a kapcsolatot valamint az a tapasztalatom, hogy az igazi barátságokat nem eszi meg sem az idő, sem a távolság. Az elmúlt pár év leckéje számomra az, hogy igyekszem azt értékelni, ami van (barátság) és nem keseregni azon, ami nincs. Sok van, az én sok kincsem. 🙂 Köszönöm!

Köszönöm

Köszönöm

Amúgy meg tök büszke vagyok magamra, hogy olyanokat is megcsinálok egyedül, amit régen csak segítséggel. És persze fárasztó a gyerekeket elrángatni mindenhova, ahova nem akarnak, de úgy látom ők is kezdenek ehhez hozzászokni. Van, hogy nekik is alá kell vetni a vágyaikat a család érdekének és ez szerintem nagyon is fontos, hogy megtanulják.

A Kedvesem kicsit furcsállja, hogy miért csinálok magyar szigetet itthon.  Én viszont élvezem azt is, hogy itthon minden magyarul van, amikor meg innen elmegyünk, akkor meg belecsöppenünk egy ismeretlen világba, amit fel lehet fedezni. 🙂 Tetszik, hogy angolul beszélhetek és egyre jobban belelendülök. Mert hát én igaziból egy lelkes felfedező vagyok. Emlékszem, mikor 20 évesen Angliában voltam, annyira élveztem a lehetőségeket. Most is. 😉

Ezek szerint a lendületem nem sokat változott. 🙂

Hozzászólások: "Shiny Happy" (7)

  1. Kollàth Szintia szerint:

    Szia Kata! Nagyon örülök, hogy olvashatom a bejegyzéseidet. Bar azt amikor arról írsz, hogy a lányok barátokat találtak nem tudtam elolvasni mert olyan furcsa formátumban voltak a betűk, hogy nem tudtam kibogaraszni. Nem hittem volna, hogy rossz véleményt fogsz kapni. Azt hittem mindenki csak bátorítani fog. Nagyon bátor és nagy lépés volt ez részetekrol és abszolút az érettség jelet mutatja. Nem gondolom, hogy mindenkinek ugyan az a jövője, tudod: neked itt élned, halnod kell. Persze, hogy vannak negatívumok, és nehézségek, mindig is lesznek, de nem arra koncentrálunk, különben nagyon nehéz megélni még az örömöket is. Nem a pozitív megvallásról beszélek de ha ez az, akkor igen. 🙂 András most olvasott egy könyvet aminek az a címe hogy ki kapcsolta ki az agyamat? Arról ír egy doktornő, hogy a legfrissebb agykutatások szerint amit kimond a szánk azt az agyunk igaznak fogadja el. Érdekes nem?

    Természetes, hogy hiányoznak rokonok es barátok, az lenne a furi ha nem. Nagyon jól csinálod és csináljátok! Nem baj a magyar sziget, sőt! Alakulni fogtok mindketten és nagyon meg fog erősödni a kapcsolatotok nemcsak egymással hanem Istennel is. Nem akartam semmit lenyomni a torkodon, csak bátorítani szerettelek volna, hogy légy shinny happy!! Komolyan példa értékű az életetek!!! Ezerszer puszil es ölel: Szinti

    2013.10.27. dátummal, 2:39 időpontban “Kalandozásaink” írta:

    > >

  2. PMZsu szerint:

    Jajjj de szerettem ezt a dalt! 🙂 nekem egyébként az eszembe nem jutna, hogy a lelkesedésed művi, teljesen átjön az egyéniséged az írásaidon 🙂

    • Nem a művit, csak az egyoldalút mondták. 🙂 Amúgy ha valaki szomorú, akkor amit néz is szomorú lesz egy kicsit. Még, ami elsőre nem annak tűnik. Nem?

  3. Vesztroczi Gabi szerint:

    Kedves Kata! Rövid leszek, mert telefonról pötyögöm.. Kicsit felháboritott amit irtál. Méghogy a blog nem tükrözi a valoságot?? Számomra a feltételezés is felháborit… Aki ilyet ír az nem ismer téged. Én imádom ezt az oldalt, naponta többször olvasom, és nekem erőt ad (adsz) a kitartásod és minden ami te vagy.. Amugy van egy mondás: ne itély el engem.. Mielött megteszed vedd fel a cipőm és járd végig az utamat.. Sok emernek kellene ezt magába tartani. És ugy gondolom aki ilyet feltételez az inkább irigy! Na mindegy… Én nagyon büszke vagyok rád, rátok… 😉 Hát nem sikerült túl rövidre a mondoka 😀 Sok puszi nektek és igy tovább

    • Ó, most igazán rosszul érzem magam. Lehet, hogy nem is kellett volna ezt a bejegyzést megírni. 😦 Persze kicsit rosszul esett a kételkedés, de igaziból azt akartam kihozni, hogy a kicsi rossz mellett azért ez egy izgalmas jó dolog. Örülök, hogy ilyen örömmel olvasod a blogot. Nem hiszem, hogy irigyeim lennének. Vagyis én még nem találkoztam velük. 😀 Puszi Kata

      • Vesztroczi Gabi szerint:

        Ne érezd rosszul magad… Örülök hogy minden gondolatod megosztod 😉 Shiny family & happy family

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő