KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

OOoooo :)

Szóval mi is az az OO? Otthonoktatás…

Hát én ezt úgy gondolom, hogy ez a születéssel kezdődő természetes tanulási folyamat. Ami a felnőtt részéről inkább asszisztencia és stimuláció.

Ma voltunk a könyvtárban: http://livingston.bccls.org/children.html

Könyvtár

Könyvtár

Mivel a gyerekeim nagyon szeretik a könyveket, így egészen biztosan nagyon sok mindent meg fognak tanulni. Most úgy érzem a legfontosabb, hogy szeretetteli és nyugodt légkört teremtsek és ez most nagyon nehéz. Egyedül vagyok a feladatokkal és ha mondjuk valaki nem olyan hangot üt meg, akkor én is hamarabb elvesztem a türelmemet. Valahogy az esetek nagy részében oda lyukadok ki, hogy jobb lenne jobban megszervezni mindent, de ez az én számomra igen nagy kihívás. Remélem egyszer ennek a kirakósnak is minden része a helyére kerül.

Az én kézírásom, de Viola dekorációja

Az én kézírásom, de Viola dekorációja

Kamilla igazolványképe, amit Viola készített

Kamilla igazolványképe, amit Viola készített

Kamilla gépel

Kamilla gépel

Viola tornaórája az erdei pataknál :)

Viola tornaórája az erdei pataknál 🙂

Viola torna órája a kerti bokor ágain

Viola torna órája a kerti bokor ágain

Hozzászólások: "OOoooo :)" (2)

  1. Kata! Nagyon izgi olvasni Rólatok. 17 évesen voltam kinn Kanadában és annyira előjönnek azok az élmények, ahogy olvaslak, no meg felnézek Rád, hogy így belevágtál/tatok ebbe a kalandba. Nagyon szeretem olvasni az OOs bejegyzéseidet is 😉 Ti melyik irányzat szerint tanultok, ill. fogtok tanulni? Úgy tanítanék én is itthon, de nálunk ez sajnos nem valószínű, hogy valósággá válik, inkább álom marad (a férjem nem igazán támogatja). Azért álmodozni jó! Meg imádkozok, hátha megfordulnak a dolgok… 😉
    Szólj, ha tudok valamiben segíteni! Szeretettel: Réka

    • Szia Réka! Igaziból egy klassz gyerekbarát kislétszámú iskola is nagyon jó lehet. Nekünk is. 🙂 Remélem ti is megtaláljátok az utatokat, meg mi is. Sok puszi
      Kata

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő