KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Indián nyár

Állítólag magyarul hivatalosan Vénasszonyok nyara a jó kifejezés, de mivel itt mi az Indiánok földjén vagyunk, így talán megbocsájtható ez az fordítás.

Nagyon meleg van, a héten több nap is volt, hogy este alig bírtak elaludni a gyerekek mert 24-25 C° volt a szobájukban. 1002131214-01A mis szobánk van a “csúcson” szóval itt csak az igazi a szauna hangulat. 🙂 Persze pont ezeken a napokon kellett hivatalos ügyeket intézni. Vagy olyan helyre mentünk, ahol órákat kellett várni, vagy olyan helyre, ahova sokat kellett vezetni a melegben. Viszont jó sokat vezettem, már kezdem érezni a ritmust, mostanra már mindenféle utakon voltam, kis pici utcákon, mint mondjuk a miénk, meg a közeli forgalmas úton Route 10 (10-es út) meg államot átszelő  autópályán. Ugyan csak 2×4 sávoson volt, de itt 65 mph volt a sebesség határ. Ez kb 100 km/órának felel meg. Egyszer direkt mentem rá egy ilyen útra, egyszer meg véletlenül, mert ha egyszer nem ott kanyarodik el az ember lánya, ahol kell akkor már nincs mese.

Igaziból 3 gyerekkel menni mindenfelé soha nem egyszerű, szegény Endrének sokszor borult a napirendje és sokszor az ebéd is elcsúszott. Hát főzök, igyekszem, főzelékeket, leveseket. A bevásárlás is egy kihívás egyelőre. Igaziból mielőtt a gyerekek megszülettek közösen piacoltunk Árpival. Nagy hős volt mindig cipelte az egész piacon át, amiket kiszemeltem. Aztán sokszor ő ment el bevásárolni, emlékszem, amikor éjszaka, vagy hajnalban ment a Tescoba, majd hátizsákban cipelte haza a bevásárlást. Aztán otthon is csak kb 1 éve kezdtem el újból én is vásárolni. Emlékszem az első sokkra, mind az áruház nagysága miatt, mint a fizetendő összeg miatt. Most is jól meg kell jegyezzem mi merre van, hogy ne fussunk felesleges köröket, mert mondjuk 45 perc vásárlás alatt a legnyugisabb gyerek  is mocorogni kezd, nem hogy 3 olyan, aki tudja, hogy mit akar. 😉 Az ételek viszont úgy tűnik, jól sikerülnek.  Ma a két napra készült borsófőzelék 1 nap alatt elfogyott. Főztem húslevest is. Ez már nem olyan egyszerű, mert csontot, vagy csontos húst nem nagyon lehet kapni. Klasszikus hentest még nem találtam.bagel Ja és hogy szalonna minden boltban cukrozott… na jó ha otthon megnézitek, ott is találhattok ilyet. Viszont cukros kenyeret nem vagyok hajlandó venni. Kovászos kenyérrel próbálkozunk, de ez kicsit savanykás ízű a lányok szájízének. Nekem jó, Apucika meg csak bagel-t eszik.

Most gyorsan kell aludjak, mert vészesen közeledik a felkelés ideje. 🙂

Mindenkinek sok puszi!!

Reklámok

Hozzászólások: "Indián nyár" (2)

  1. Kitti Goodman szerint:

    Kata, A legtobb kocsiknak meg hazaknak van air conditioner-juk. Mi enelkul nem is tudunk elni mert nalunk annyira meleg van.
    A kenyerekrol annyit, hogy en egy itteni peksegbol vasarolom es ezt ajanlom neked is. probalj talani valami helyi pekseget ahol europai stilusu kenyeret sutnek. Chicagoban van egy uzlet called Bende. bende.com innen lehet sok magyar, europai dolgot rendelni. Nalunk van egy nemet bolt es ott is lehet sok mindent kapni es ha utana nezel hozzad a kozelben is lehet valami ilyesmi. Ezek a boltok altalaban nem olcsok de megeri ha akarsz egy kis hazai izet.

    • Hú erre már elkezdtem a választ írni, amikor is közbejött az… élet 🙂 Szóval lehet hogy megpróbálok majd itthon kenyeret sütni. Mármint Magyarországon már sütöttem, de itt nincs olyan felszerelésem. Meg lehet, hogy időm se… A kocsink pedig elég régi modell és lehet hogy ezért, de nem működik a légkondija rendesen. Mondjuk az otthoni kocsink is ilyen volt. 🙂 Amúgy friss hír, hogy a közeli zöldség boltban. Ahova először elsétáltunk, találtam savanyúkáposztát, meg csemegeuborkát, sőt babapiskótát, meg májast is. Ez egy jó nap volt 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő