KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Egy hete érkeztünk. Már jól alszom, sőt alszom! 🙂 Ma már másodszor vezettem az automata váltós autót, azt hiszem ezt minden nap gyakorolnom kell.

P1110567 (640x480)

Egyszerű meg minden, de meg kell szoknom. Mi is történt egy hét alatt. Ismerkedünk. Először is a házzal. Szép kis ház.

P1110573 (640x480)

Hát nem olyan új, mint ami otthon volt, de hát erre számítottam is. Ellenben nagyon sok kis zeg-zug van benne, ez viszont nagyon tetszik. A gyerekeknek is. 🙂

P1110560 (640x480)

Van helyes kis előkert, meg egész jó kis hátsókert. Körben hatalmas fák. Ezt nagyon nagyon szeretem. A fák meg a sok bokor miatt élettel van tele minden. Mókusok szaladgálnak a kertben, a szomszédban. Madarak ugrándoznak a füvön. Éjszaka iszonyú hangosak a tücskök.

P1110569 (640x480)

Szóval szép zöld a környezet és van jó sok szoba. 3 hálószoba, 2 fürdőszoba, és e mellett a sok kisebb nagyobb helység. Például az étkező mellett egy üvegezett veranda, amit a gyerekek tanulószobájának gondoltam ki.

P1110566 (640x480)

Mivel csak holnap érkeznek a bútoraink, így a gyerekek leginkább az üres szobákban rohangálnak. Aztán leveleket írnak, hol papírra, hol a számítógépen.

P1110565 (640x480)

A lányok csináltak az egyik papírdobozból Endinek autót. Készítettünk a szobákra szép színes névtáblákat. Ma a postára sétáltunk el és közben meséltem nekik az amerikai első telepesekről, meg szóláncoztunk, aztán délután Viola iskolásat játszott Kamillával. A kisebbik fürdőszobában a földön irogattak, és a zuhanyfülkét meg kinevezték játszósarokban, hogy a szünetekben ott lehessen játszani. Volt torna óra is. Úgyhogy a mai napon én is tudtam kicsit haladni, mert olyan szépen együtt játszottak. 🙂

Arra gondoltam, hogy majd összeszedem, hogy mi az ami ebben az országban nekem teljesen más, de az már egy másik történet lesz. 🙂 Szóval folyt. köv. 🙂

Hozzászólások: "Brave New World – Szép új világ" (1)

  1. Kata! Ez nagyon izgis! 🙂 Jó olvasni Rólatok! Mókusok? Madarak? Ó!!! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő