KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Hétfőn hajnalban kicsit elkésve ébresztettem a társaságot. Én magam se aludtam sokat, mert éjjel kettőig a bőröndöket pakoltam. Nagyszülők jöttek segíteni, hogy időben kiérjünk a Liszt Ferenc repülőtérre. Ott aztán egész kis kompánia gyűlt össze, hogy elbúcsúzzanak a mindannyiunktól. Végül is bementünk a biztonsági kapun, vagyis előbb minden hátizsákunkat, kabátunkat, cipőnket, a babakocsit meg Endre kisautóját betettük a dobozokba, majd átmentünk a kapun. A gépünk egy kicsit késve szállt fel, Endre elég nehezen is viselte, hogy olyan sokáig be volt kötve az ülésben. Kamilla nagyon izgult a felszállás miatt, Violának meg sajnos eléggé fájt a füle a nyomáskülönbség miatt. Én igyekeztem mind a 3-at megnyugtatni, de ilyenkor soha nem lehet benne biztos az ember lánya, hogy ki érzi úgy hogy kimaradt a gondoskodásból… Késve szálltunk fel és késve szálltunk le. Endre egyszer kétszer végig szaladt a folyosó, felállt az ülésen és mindenkivel, akivel lehetett barátkozott. A lányok meg olvasgattak. Az igazi izgalmak a Heatrown kezdődtek. A 3-as terminálból az 5-ösbe átjutni nem kispálya, először átvisz a busz, aztán beszállókártya, aztán biztonsági ellenőrzés, itt is csipogó kapu, után kerestük a B kapukat, míg ki nem derült, hogy oda meg metroszerű vonat visz minket. Végül nagy vágtában odarohanunk a kapunkhoz, az utolsó pillanatban. Mire a reptéri dolgozó, mondja, hogy Madam még nem lehet beszállni. 😯

Ja, nem állitottam át az órámat, így még maradt egy óránk rohangálni. Ez annyira jól sikerülhetett, hogy kb 15 perc után odajött egy légikisérő, hgy menjünk és elsők között szálljunk fel. 🙂 A lányok első dolga az volt, hogy a fülhallgatókat felvették és kb 1 órán át fusztrálták magukat, hogy miért nincs film. Mivel itt is késett a felszállás, így addig csak a tájékoztatást hallgattuk.

Hát nincs túl sok hely egy ilyen nagy repülőn se. Valahogy én többre számítottam. Mivel négyen ültünk egymás mellett és én ültem középen, így elég macerás volt kimennem, és alkalmanként Endre után erednem. Ahogy beindultak a rajzfilmek a lányok lecsendesedtek, Endre elaludt. Én is szundikáltam egy 20 percet. Az ebéddel ébresztettek, ez magyar idő szerint kb 3 körül lehetett. Finom és bőséges volt az ebéd és a többi kis rágcsálnivaló is. Endre elbüvölte a légikisérőket is, így többször elvitték repülőtúrára. 🙂 Végül is Endre egészen jól bírta a lányok meg elégedettek voltak a folyamatos filmezéssel. Sajnos nem tudtak elaludni, csak a leszálláskor. Ami magyar idő szerint este 10 volt már. Mind a 3-an elaludtak. Én meg hagytam, mert a JFK-n sem engedtek minket kiszállni hosszú percekig. Mi voltunk az utolsók akik leszálltak, de nem is baj, mert olyan szirénával ébred a két kisebb, hogy ezt legalább csak a személyzet hallotta. A bevándorlási hivatalban is elég gyorsan végeztünk. Lehet, hogy a síró pityogó gyerekek miatt… Viola sokat segített a bőröndöket megkeresni, vagy Endrére vigyázott, vagy húzott, tolt valamit. Ám ahogy a bőröndöket is felpakoltuk mehettünk APÁHOZ. Endre egészen addig a pontig nyöszörgött, amíg Apa azt nem mondta, hogy innen autóval megyünk tovább. 🙂 A reptérről 1,5 óra volt az út. Így már sötétben botorkáltunk be a házunkba, majd amilyen gyorsan lehetett mindenki lefeküdt. 

MEGÉRKEZTÜNK.

Hozzászólások: "Repül a, repül a…. Miklós család!" (5)

  1. Molnár Évi szerint:

    vagy ötször elolvastam, és szívből örülök, hogy újra együtt a család!
    ölelés: Évi

  2. Theisz Dóri szerint:

    Kata, egy hős vagy! De jó, hogy szerencsésen megérkeztetek! Puszi Nektek!

  3. Fodor Szilvia szerint:

    Hű Kata, nagyon izgalmas lehetett. Remélem hamar sikerül belaknotok az új otthonotokat. Nagyon drukkolok nektek. Isten áldjon Titeket az új hazában.

  4. Nagyon kedvesek vagytok, hogy így követitek az életünk eseményeit. Sok sok puszit küldök! Kata

  5. Anett szerint:

    Le a kalappal! Külön lenni, és három aprósággal ekkora utat megtenni! Plusz, sajnálom, h lemaradtam a búcsúztatótokról, de remélem, még sokat hallok Felőletek! Az Úr őrizzen és vezessen odaát is Titeket!

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő