KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Hát mindig is azt gondoltam, hogy türelmes vagyok, jó hallgatóság és igazán empatikus, megbízható, következetes és jól kommunikálok. 🙂 Amióta gyerekeim vannak, úgy tűnik, ennek a meghatározásnak szinte minden pontját megcáfolom. Ma egy elég feszült napom volt. Ide-oda rohangáltam, alig ettem és nem is akkor akadtam ki, amikor a középső szemem fénye pisi levest készített a biliben, hanem amikor sokadszorra teli torokból ordibált és szemtelen pimaszsággal feleselt. Ezt aztán többször megismételte még 5 és 1/2 nyolc között, majd végül “szeretlek anya”  és elaludt. A legnagyobb lányka pedig vagy éppen minden tesó főnöke, vagy csupán olyat csinál, amiről nagyon jól tudja, hogy nem szabad. A kicsi csak teli torokból visít, amúgy ennivaló.

Ma többször is elbőgtem magam… meg hirtelen felindulásból vettem egy ilyen bélyeget:

Kép

Reklámok

Hozzászólások: "Idáig, idáig, idáig vagyok!" (1)

  1. Molnár Évi szerint:

    Drága…nyilván tökre kivagy…

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő