KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Búcsú

Mit is jelent búcsút venni? Elsiratni, ami hátramarad? Emlékszem, amikor az érettségi ballagásom volt, borzasztóan bőgtem, megmagyarázhatatlanul. Nem is azért mert nehezen váltam el az osztálytársaktól, hanem azt éreztem, hogy már soha nem leszek többé ebben a helyzetben és ez valahogy fájt. Mára szerintem már edzettebb vagyok. Vagy talán ez a félig üres félig teli pohár esete? Vagyis, hogy minden helyzetet lehet pozitívan és pesszimistán is értelmezni? Igen, szeretnék a legjobb hozzáállással neki indulni ennek az óriási kalandnak. Ezzel együtt azt hiszem védem is a szívemet a túlzott fájdalomtól. 

Készítem már szívem, de nem könnyű…

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő