KataMama elindul 3 gyerkőccel meg a Férjjel világotlátni

Harcostársak

Az élet sokszor nem csak egy kaland, hanem küzdelem is, amikor a különböző nehézségek próbára teszik az embert. Én azt hiszem egyre jobb harcos leszek. A kisiskolás koromról nincs sok emlékem, volt 1-2 ambíziózus megmozdulásom, de nem emlékszem, hogy nagyon harcoltam volna bármiért is. Az első emlékem az, amikor Angliában egy finn sráccal beszélgettünk a magyar meg a finn közoktatásról és olyan hévvel vetettem bele magam a magyarázatba, hogy én is meglepődtem mennyire a szívemből fakadnak azok a gondolatok. Sajnos az akkori rendszer hiányosságai az elmúlt 18 év alatt nem sokat változotak. Most több szinten is úgy érzem, hogy szembe kell nézzek az élet kihívásaival. Elsősorban természetesen a belső ember kimunkálása révén. Igaziból pont. Minden arról szól, hogy önmagunkkal küzdünk, és aztán az adott helyzetet úgyis az alapján értelmezzük. Nagyon fontos hozzáállásbeli alapokat tanulok az utóbbi években. Azt például, hogy ha a körülményekre nézek (tárgyi vagy emberi) akkor könnyen onnan várom a megoldást. Majd ha ő kedvesebb lesz, ha majd jobban megért,  majd ha több fizetésem lesz… Így viszont biztosan kudarcra vagyok ítélve. Ekkor kezdődik el a sodródás, a tehetlenség, a kiszolgáltatottság érzése. Ha viszont megtalálom a módját, hogy én hogyan tudok a helyzeten változtatni, én miben kell másként lássak, hogy megoldódjon egy helyzet, akkor ettől viszont magabiztosabb és később erősebb leszek. Most mind a ketten próbára vagyunk téve. Olyan helyzeteket kell megoldjunk, amivel eddig nem találkoztunk még. Harcostársak vagyunk, igyekszünk. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő